Случва се
обикновено при доставка на закупена стока от ebay, но не е болка за умиране
Очаквате пратка,
а тя не идва!? Или поне не получавате известие, че е пристигнала в склада на GGBG.BG
в Англия. Започвате да се чудите “Къде
е?”. Камионът тръгва, а вие отново не знаете дали тя пътува към България.
Притеснени сте. Започвате да подлагате на съмнение транспортната услуга, която
предлага GGBG.BG…
“Невъзможно”, ще
кажат тези, които вече са работили с GGBG.BG. На този етап (без да звучи като самохвалство)
получаваме само комплименти. Но те ни задължават да бъдем още по-прецизни в
работата си и отношенията с клиентите си. Именно поради тази причина ще кажем,
че е възможно да получите пратка, тя да бъде транспортирана до България, да
бъде в нашия склад, а вие да не знаете… Защо? Как? Причината е елементарна и се
случва най-вече при стоки, които сте закупили от частни търговци от сайта EBAY. Същите са продали на вас дадена стока,
вие сте им задали адрес, на който да я изпратят и те, разбира се, го правят, но
пропускат да попълнят Вашето име. И тук се появява проблемът. Ние получаваме
пратка, на която има адрес, но не и име. Оттук нататък за нас е невъзможно да
го вкараме в системата. Превозваме го до България, но не знаем къде да го
доставим.
Как може да се
реши този проблем? Съветът на екипа на GGBG.BG към Вас е следният – ако 5 работни дни след като
сте направили поръчка, а не получавате потвърждение за доставка, може да се
свържете с нас, за да Ви дадем информация дали имаме пратки “Без име” в склада.
Ако до месец след като сте направили поръчката и все още не сте я получили
можете да се свържете с нас, за да проверим дали не е сред “безименните”, които
са в нашия склад в България. Предварително се извиняваме, но изходът в такива
ситуации е да отворим колета, за да проверим какво има в него. За да сме
сигурни, че това е пратката на определения наш клиент, той е длъжен да ни
покаже и потвърждението за поръчката си от определения сайт.
GGBG.BG
No comments:
Post a Comment