ВИЕ ПАЗАРУВАТЕ ОТ АНГЛИЯ, НИЕ ВИ ГО ДОСТАВЯМЕ! ТРЪГВАМЕ ВСЕКИ ВТОРНИК! САМО 1.99 ЛЕВА НА КГ! ВАШАТА УСМИВКА Е НАШАТА РЕКЛАМА!

Friday, March 21, 2014

Ето победителят в: Защо GGBG.BG?

Приятели, ето че дойде време да определим победителят от седмичната ни игра. Въпросът бе “Защо да използвам GGBG.BG при онлайн пазаруване от чужбина?”. Получихме над 70 писма и затова решихме да дадем две допълнителни награди.


Първа награда спечели нашият клиент с ID 575, който ще получи безплатна доставка на пратка до 10 кг от Англия. Публикуваме неговия отговор, а след това можете да видите и останалите печеливши и награди.

Защо поръчвам от Англия и използвам услугите на GGBG.BG? Ще ви кажа. И не го правя, за да спечеля първо място и наградата, която обявиха от фирмата. Дори не вярвам това да се случи. Правя го с ясното съзнание, че аз спечелих още преди няколко месеца, когато избрах да работя с тази фирма. Преди това използвах други. Няма да споменавам имената им и цените, които те предлагаха. 1, 2 или 4 лева всъщност нямат значение. Аз исках да получавам пратките си. Исках да знам, че не съм  хвърлил парите си за покупка на вятъра.
Аз пазарувам от Англия, защото с времето съм се убедил, че техните магазини предлагат доста по-евтини и по-качествени стоки. В един момент обаче си направих сметката, че когато за 2-3 месеца аз съм направил 10-15 поръчки, от които са ми пристигнали 8-10, аз всъщност не съм спестил нищо. Дори и време. Разбирам, че Англия не е на съседната улица, но “една водеща фирма” ми доставяха поръчките месец – месец и половина, след като съм направил плащането в онлайн магазина. На всичкото отгоре се налагаше да съобразявам времето си с това кога те раздават пратките, а когато не успявах да изляза от работа, за да отида до офиса им, ми се налагаше да плащам допълнителна такса “магазинаж”. Бях се отчаял и реших, че ще се върна към българския пазар. И тогава случайно във Facebook попаднах на тях. Казах си: “Опитвам за последно” и се регистрирах с www.ggbg.bg. Започнах с малка и евтина пратка, за да ги проверя. Първия път се получи. Дали съм имал късмет или не, не знам, но пакетчето дойде за 10 дни от момента, в която бях направил плащането към ebay продавача. Поръчах пак, и пак… И само за месец можех да кажа: Хора, вие сте безумно добри!
Поръчвах си и вече не само от Англия. Започнах от Германия, Китай, САЩ. Когато не можех, те правеха поръчката вместо мен. Всеки път, когато пратката ми пристигаше в техния склад, аз получавах мейл. Получавах такъв, когато тръгваше за България, нов, когато пристигнеше. А колко доволен бях, когато разбрах, че за 1 лев повече, ми докарваха пакета в офиса. Вече не мислех да излизам от работа. Не ми се налагаше да се чудя с колата в задръстванията или в блъсканицата на градския транспорт да се впусна, за да си взема пратката. Те ми го носеха! И го правеха не когато те решат, а когато на мен ми е удобно. Какво повече да искам? Оказа се, че техните възможности и доброто им отношение към клиентите не спираха до тук. Бях си закупил нещо, но пристигна грешно такова. Занесох им го в офиса. Те поеха нещата в своите ръце. Върнаха го до Англия, смениха ми го и ми го доставиха… Те го направиха без да го имат официално обявено като услуга. Направиха го, защото искат техните клиенти да са щастливи. Ето затова сега отделих 10 минути, за да разкажа моите впечатления. Това е начина да кажа: “Благодаря!”.
Да, благодаря на екипа на www.ggbg.bg. Докато Ви има, ще пазарувам по интернет!

Ето останалите печеливши:
2-ро място ID 575 – доставка на пратка до 5 кг
3-то място ID 2054 – доставка на пратка до 3 кг
4-то и 5-то място ID 1524, ID 629 – чаша за кафе с логото на Sportsdirect.com



Очаквайте утре и условието за новата ни седмична игра!

No comments:

Post a Comment